Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Brillereparation.dk
CVR. nr. 68943051
Bremdalvej 24
7600 Struer
e-mail: kontakt@brillereparation.dk

Betaling

På www.brillereparation.dk kan der alene betales med Dankort og VISA/Dankort
– der tillægges ikke gebyr på betalingskort.

Pengene hæves først på dit kort når vi sender dine briller retur, dvs. den dag, vi afsender brillerne.

Modtagelse af dine briller

Du bærer selv ansvaret for at fremsende dine briller forsvarligt til os, og du bestemmer selv, om de skal sendes som pakke eller og hvem, du sender brillerne med.

Vær opmærksom på, at hvis du sender dine briller som brev, kan de ikke spores. Vi anbefaler derfor, at du sender pr. pakkepost.

Fra vi modtager brillerne, til de afleveres hos dig, er brillerne vores ansvar.

Levering

Vi tilbyder følgende leveringsformer:

  • GLS til Pakkeshop

  • GLS til Erhvervsadresse

  • PostDanmark til Privatadresse

  • Post Danmark til Posthus

Forventet leveringstid er 1-3 hverdage efter vi har modtaget dine briller.

Brillereparation.dk bærer ansvaret for varerne, indtil du har modtaget dem. Vi leverer kun i Danmark (ekskl. Grønland og Færøerne).

Reklamationsret

Når dine briller er repareret hos Brillereparation.dk, har du 6 måneders reklamationsret på den udførte reparation. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få den samme skade repareret uden omkostninger, dog
afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at skaden ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af brillerne eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Ved enhver reklamation skal du altid først kontakte os og lave en aftale.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Brillereparation.dk og videregives eller sælges ikke til tredjepart.

Dog videregives oplysninger til udvalgte og betroede tredjemænd, der er berettiget til at benytte dine personlige oplysninger med henblik på at
levere dine briller, og kunne holde dig orienteret om status på din ordre.

Klageadgang

Hvis du vil klage over en reparation, skal du rette henvendelse til os pr. telefon eller gerne pr. E-mail. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt
betingelserne herfor er opfyldt.

Forbehold

Brillereparation.dk tager forbehold for pris- og korrekturfejl,
tekniske fejl og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.